۶ اردیبهشت ۱۳۹۴، ۱۹:۱۷

شورای شهر باز هم شهردار کرمانشاه را انتخاب نکرد

شورای شهر باز هم شهردار کرمانشاه را انتخاب نکرد

کرمانشاه - جلسه امروز شورای شهر برای انتخاب شهردار کرمانشاه باز هم بی نتیجه ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، به نظر می رسد انتخاب شهردار کرمانشاه پس از بی نتیجه ماندن جلسه امروز به یک کلاف سردرگم تبدیل شده است.

بر اساس این گزارش امروز نیز باز هم جلسه شورای شهر برای انتخاب شهردار کرمانشاه برگزار شد که در نهایت اعضای شورا به نتیجه نهایی برای انتخاب شهردار نرسیدند.

۲ کاندیدای شهرداری کرمانشاه یعنی آرش رضایی و غلامرضا شعبانی امروز نیز هر کدام با هفت رای برابر نتوانستند عنوان شهردار کلان شهر کرمانشاه را از آن خود کنند تا بدین ترتیب موضوع انتخاب شهردار کرمانشاه هم مانند دیگر انتخاب های شورا به یک معضل تبدیل شود.

تفاوت جلسه امروز شورا با جلسه هفته گذشته در این بود که  غلامرضا باقری که در هفته گذشته رای خود را ممتنع اعلام کرده بود در این جلسه حاضر نشد و نشست انتخاب شهردار با حضور ۱۴ عضو برگزار شد.

به گزارش مهر، در نشست هفته گذشته مازیار رضایی، نبی کمری، سالار احمدزاده، رضا زین‌ الدین، حجت موسوی اجاق، کامبیز غلامی و رضا حیدریان افرادی بودند که به آرش رضایی رای داده و امروز نیز رای خود را تکرار کردند.

همچنین افرادی که غلامرضا شعبانی را در آرای خود معرفی کردند دیگر اعضای شورا یعنی جواد جعفری، خسرو زرافشانی، کامران ملکی، سید احسان احسانی، حسن مرادقلی، جبار گوهری و محمد شه‌ پرست بودند.

کد خبر 2562797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha